AirAdvisor firar ännu en milstolpe: Över 10 000 verifierade recensioner!

Du kan använda material som finns på den här sidan förutsatt att du hänvisar till AirAdvisor.

AirAdvisor firar ännu en milstolpe: Över 10 000 verifierade recensioner!

Förra året var vi stolta över att fira den efterlängtade milstolpen i form av 100 000 kunder! Idag är vi glada över att kunna dela med oss av ytterligare en viktig prestation, nämligen det faktum att vi passerat milstolpen i form av 10 000 bekräftade kundrecensioner, i kombination med nästan 4 000 produktrecensioner!

Sedan starten 2017 har vårt exceptionella team av jurister hjälpt över 190 000 resenärer med deras ersättningskrav i samband med försenade, inställda och överbokade avgångar. Att nå dessa milstolpar vittnar tydligt om vår passion och engagemang när det kommer till att erbjuda fantastisk service på hela 12 språk, inklusive 58 länder!

Det hela slutar dock inte där, utan dessa recensioner återspeglar våra erfarenheter från genuina individer som valt att anlita och anförtro sig till AirAdvisor, något som vi är ytterst tacksamma och stolta över!

Kunder ger oss betyget 4,6 av 5 baserat på mer än 10 216 omdömen

Samtidigt som vi njuter av att fira denna nya milstolpe är vi även införstådda med att det hela är mer än bara ännu en siffra i statistiken. Det hela förkroppsligar istället de genuina berättelserna om individer som valt AirAdvisor som deras allierade när det kommer till deras rättigheter som resenärer. Detta inspirerar oss bara att förfina och förbättra våra tjänster för att överträffa förväntningarna hos varje enskild kund!

Vi firar även nästan 4 000 produktrecensioner

Ja, du läste rätt! Förutom att lyckas nå milstolpen 10 000 recensioner är vi också glada att kunna offentliggöra att vi under endast 6 år lyckats samla på oss cirka 4 000 produktrecensioner!

Denna spännande tillväxt kan tillskrivas vårt sammansvetsade team och de samlade ansträngningarna när det kommer till att upprätthålla de högsta standarderna inom resebranschen. Det hela ger oss all anledning att fira!

Nu mer än någonsin är vi fast beslutna att hjälpa resenärer att få en högre förståelse kring sina rättigheter, något som ökar chansen till att erhålla den ersättning som du enligt lag har rätt till!

Har du drabbats av försenade eller inställda avgångar? Kanske har ditt bagage försvunnit eller försenats? Som resenär är det viktigt att känna till dina rättigheter gällande ersättning! Låt oss på AirAdvisor göra grovjobbet medan du får ägna dig åt betydligt mer meningsfulla aktiviteter!

Visste du att en genomsnittlig familj kan spara upp till 1500 kr (€120) genom att byta till AirAdvisor?Kontrollera din rätt till ersättning

Vid medieförfrågningar, vänligen kontakta oss på info@airadvisor.com.

08.11.2023

för press

Vi hjälper dig att få kompensation för de senaste 3 åren om ditt flyg blev försenat, inställt eller om du nekades ombordstigning.

Kontrollera ersättning

detta tar några minuter